Udoskonalenie hotelu, czyli telewizja hotelowa

Każdy właściciel hotelu chce, aby jego hotel był znany – to całkowicie naturalne. W jaki jednak sposób możemy udoskonali naszą ofertę? Co należy do usług standardowych, co zaś jest dodatkiem? W jaki sposób wprowadzając udoskonalenia, możemy jeszcze na nich zarobić? Na te wszystkie pytania, odpowiedzi znajdują się w poniższym artykule.

Standardowe usługi hotelowe

Przede wszystkim należy dokładnie określić, czym są obecnie usługi standardowe. Co jest bowiem szczególnie istotne – co kilka lat to pojęcie nabiera nowego znaczenia. Postęp technologiczny, wyższe zarobki i ogólnie większy dobrostan powodują, że to, co było standardem jeszcze kilka lat temu, obecnie traci swoją wartość.

Idealnym przykładem jest tutaj telewizja. Jeszcze do niedawna tylko luksusowe pokoje zaopatrzone były w odbiorniki. Dzisiaj już w zasadzie większość nawet tanich hoteli i pensjonatów posiada odbiorniki TV. Jest to bowiem dość tanie, a znacznie podwyższa jakość obiektu. Ponadto cena pokoju wzrasta o tyle, że spokojnie opłacimy telewizję i jeszcze na tym zarobimy. Jednak skoro telewizja w pokojach jest już pewnym standardem, to jednak trzeba się bardziej wysilić, chcąc mieć hotel o bardzo wysokich standardach. Co zatem trzeba zrobić ?

Telewizja hotelowa – konieczne udoskonalenie

Otóż warto iść krok wyżej i zainwestować w telewizję hotelową – http://www.intelihotel.pl/blog/zalety-telewizji-hotelowej/. Co to jest i czym to się w zasadzie różni od zwykłej telewizji. Otóż zazwyczaj w pensjonatach i w hostelach po prostu stoi sobie telewizor, w którym oferowane są zwykłe programy. W telewizji hotelowej nie tylko chodzi o to, aby rozszerzyć ofertę na dodatkowe programy. Telewizja hotelowa to bowiem cały układ, oferujący nieskończenie wiele możliwości.

Trzeba bowiem podkreślić, że telewizja hotelowa to zespół odbiorników podłączonych do jednego systemu hotelowego oraz do zbiorczych anten. Dzięki temu telewizor nie tylko służy do obierania programów telewizyjnych – można połączyć się za jego pomocą z Internetem, przeprowadzić konferencję, przekazać ofertę i wiele innych.

Zalety telewizji hotelowej

Jak dokładniej przedstawiają się zalety telewizji hotelowej? Otóż na pewno żaden przedsiębiorca nie przejdzie obok nich obojętnie.

1) możliwości dla biznesmenów – właściciele dużych firm, koncernów, naukowcy itd., czyli generalnie goście, jakich chętnie byśmy widzieli na pewno docenią to, że dzięki telewizji hotelowej mogą przeprowadzić videokonferencję oraz być w stałym kontakcie z pracą.

2) zarobek i reklama dla hotelu – zaletą takiej telewizji hotelowej jest również to, że możemy poprzez nią przesyłać do klientów informacje o ofercie oraz wyświetlać reklamy. Ponadto sami decydujemy, które kanały, filmy są płatne dodatkowo.

3) personalizacja zamówień klienta – dzięki telewizji hotelowej możemy także personalizować ofertę dla danego klienta. Zapamiętamy to, co najchętniej ogląda, jakich usług potrzebuje, co zamawia, jakie ma preferencje itd. Dzięki temu możemy dobrać do niego odpowiednie zniżki itd.

4) ułatwienie w funkcjonowaniu hotelu – warto jeszcze zaznaczyć, że taka telewizja hotelowa bardzo usprawnia zarządzanie hotelem. Klient może bowiem za jej pomocą uregulować rachunek, zamówić posiłek itd. W ten sposób zautomatyzujemy wiele zamówień i usług, co przełoży się na pewno na mniejszą ilość pomyłek.

Jak zatem widać inwestycja w telewizję hotelową jest naprawdę opłacalna. Nie tyko podnosimy za jej pomocą ilość gwiazdek naszego hotelu, lecz nawet paradoksalnie możemy w ten sposób dodatkowo zarobić! Nie warto się zatem bać wykonania tego kroku!

Add a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *