POS – innowacje w restauracji

Właściciele różnego rodzaju lokali gastronomicznych często zastanawiają się co zrobić, aby przyciągnąć więcej klientów. Kiedy już uda im się zrealizować ten cel pojawia się nowy problem: jak ulepszyć system obsługi aby klienci nie musieli długo czekać w kolejkach, dostawali swoje zamówienia na czas i chętnie wracali do naszego lokalu. Jeśli chcesz poznać to rozwiązanie, to przeczytaj ten artykuł.

System, który pozwoli Ci się wybić

Dobrym wyjściem w takiej sytuacji jest zainwestowanie w innowacyjny system informatyczny POS. System ten został skonstruowany specjalnie dla właścicieli lokali w branżach gastronomicznych. Ułatwia on nie tylko prace kelnerom, ale również znacząco poprawia komfort obsługiwanego klienta. Jest to rozwiązanie przydatne zwłaszcza w sezonie, kiedy ludzie masowo udają się do restauracji na obiady. Nie trudno wtedy kelnerowi przeoczyć danego klienta, który musi wyczekiwać na obsługę po kilka godzin. Czy taki klient chętnie wróci do danej restauracji? Czy wywoła to u niego pozytywne wspomnienia?

Liczba niezadowolonych klientów spada, dzięki systemowi POS

System POS został skonstruowany tak, aby do takich sytuacji nie dopuszczać. Jeśli system odnotuje brak reakcji ze strony kelnera przy danym stoliku przez około 20-30 minut, zaczyna alarmować o tym obsługę, najczęściej podświetlając dany stolik w sposób widoczny, na przykład na czerwono. Dzięki temu obsługa nie pomija żadnego z klientów i może zareagować na czas nawet w natłoku zamówień. Dodatkowym atutem tego systemu jest kolejność wydawania zamówień. Wydawane one są w takiej kolejności, w jakiej klienci ich zamówili, dlatego żaden klient nie musi długo czekać na swój posiłek. Po złożeniu zamówienia przez klienta, zamówienie natychmiast wyświetla się na monitorze w kuchni, gdzie kucharze od razu mogą je zrealizować. Warto wspomnieć, że system ten posiada również możliwość dzielenia i łączenia rachunków. Nierzadko zdarza się że klienci nie mówią od razu podczas zamawiania kto będzie płacił za dany posiłek. W takich przypadkach zdarza się, że kelnerzy muszą liczyć dany rachunek od nowa. POS posiada funkcję dzielenia i łączenia rachunków w bardzo łatwy i szybki sposób, dzięki czemu klienci nie muszą długo czekać, a kelner ma ułatwioną pracę.

Tags:,

Add a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *